Dec 30, 2010

6 orang yang bole buat aku ketawa guling2

setiap orang mesti ada something or someone yang bole buat korang gelak yang tahap guling punye.aku ade 6 orang dalam kepala aku sekarang.

1. yang ketame skali ialah gadis ini.namanye ellen degeneres.funniest woman in amerika.seriously pempuan ni memang naturally funny.aku kalau tengok show die memang akan gelak sentiasa.ada jek gelagat die,yang buat semua orang akan gelak.kalau tengok sitcom die masa die muda mudi tu,memang terbaik.tapi satu jek,die ni lesbian.da kawen pun dengan pempuan name portia de rossi.portia ni artis gak.australian.die belakon dalam drama better of ted.huhu.ni bukti nye mereka adalah pasangan suami isteri.eh bukan.pasangan isteri isteri.

ni je la sorang artis oversea yang lucu bangat bagi aku.

2. yang kedua ni selebriti terkenal.afdlin shauki.pelakon,pengarah,penyanyi,pelawak.semua yang pe pe tu die la.very talented.aku start suke die sejak tengok movie die.buli.memang aku sangat suke.sejak tu suma movie yang ade kaitan dengan die aku suka.pastu tv show die semua terbaik.spontan and the latest oh yeah!memang sangat kelaka guling guling.

3.yang ni johan.die pun kelaka.tak tau nak cite ape pasal die.yang aku tau die kelaka.

4. yang ni pulak zizan.die ni cam kembar johan.ada dua orang ni jek atas pantas da bole buat pantas tu macam ade 20 orang.sangat best.

5. arwah din beramboi.die femes lambat.tapi bile skali die femes,memang klaka gile.aku paling suka die dalam spontan.pape pun,jom sedekahkan al-fatihah tuk arwah.

ok yang last skali ni memag yang paling terbaik bole buat aku gelak sorang sorang depan laptop ni sampai mak aku kate aku gile.haha.

mempersilakan..

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

6. Dato' Seri Samy Vellu Sangalimuthu.malas nak cite panjang panjang,mari kite sama sama hayati kefunny-an beliau.

tak nampak ke?meh aku taip balik.baik kan aku.

Favorite quote from Samy Vellu,

1. Samy Vellu on Pos Laju "BESOK KIRIM, HARI INI SAMPAI"

2. the one on tv when he is trying to say he was ashamed, he said "Kemaluan saya besar"

3. on drugs, he said "jangan hisap dada"

4. he said in ceramah "kita akan bina satu jambatan untuk orang-orang kampung di sini", one pakcik said "Datuk,sini takde sungai,buat apa bina jambatan?", and Samy gloriously replied "kalau takde sungai,kita bina sungai!"

5. he favorite quote on national television "toll naik sikit,manyak marah saya.you ingat semua ini toll saya punya bapak punaya kah!"

6. during the water shortage crisis "semua orang diminta jangan membuang airrr.."

7. during blood donation campaign in sg.siput "marilah kita semua menderma dara.."

8. during the opening speech of various function "selamat datang saudara-mara semua......."(actually it's saudara saudari)

9. at an opening ceremony "dipersilakan datin paduka rafidah aziz ke atas pentas untuk membuka kain"

10. commenting about his modesty "sebenarnya kemaluan saya sangat sangat besar"

haha..sangat terbaik la.credit untuk ohtidak

mesti ramai tertanya tanya kenapa nabil tak termasuk dalam senarai.hah,aku tak suka die.lawak die sume ciplak orang punye.

 

0 Comments:

Post a Comment

sila menconteng arang ke muka page ini

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home