Dec 30, 2010

bile indon kalah mereka akan...

seperti tajuk di atas:bile indon kalah mereka akan...

1. hack mane mane website malaysia.

ni website FAM.

2. tuduh malaysia macam2.guna laser,guna bomoh.

ni suat kabau indonesia.depa tuduh kita guna bomoh lak lepas coach dorang kate laser bukan penyebab malaysia score.

3. caci maki malaysia.guna bahasa yang tak sedap mata membaca.

ni contoh perbualan antara orang indon dengan orang malaysia.cuba bezakan penggunaan ayat antara mereka.orang indon,mak aih kuang hajau.orang mlaysia manis jek ayatnye.hakhakhak.

credit: incik ahfat raksaksa


tapi sebaliknya,

bila malaysia kalah(contoh kalah 5-1 dengan indon)mereka akan..

kite dah kalah 5-1 aritu dengan indon.ni final mesti mau berlatih betul btul.lepas ni saya mau awak semua lari padang 81 pusingan.

no.5: huh..huh..huh..bro,ni baru pusingan ye ke-8.wa da pancit nih.

no.13: jangan banyak cakap.lari je la.lu ingat lu sorang je pancit?

ok nurshahrul, saya mau awak pass bola kat safee ini macam.tendang bola,dada kasi kebelakang.

hey khairul fahmi.awak kasi jaga itu pintu gol betul betul.lepas ni saya akan latih awak macam mana nak kawal mata bila kena laser.pegi ambil itu laser dalam beg saya kat atas bangku depan sana tu.

ni la yang pasukan malaysia buat bile mereka kalah dengan indon 5-1 masa match peringkat kumpulan.mereka berlatih bersungguh sungguh sampai menang.yey!





2 Comments:

At Dec 31, 2010, 11:39:00 PM , Anonymous Anonymous said...

hahaha...
jgn.sebut.indon.banyak.sgt.babe...

 
At Jan 1, 2011, 3:23:00 AM , Blogger Syadatul Adawiya said...

haha.indon.senang ringkas padat dan mampat.

 

Post a Comment

sila menconteng arang ke muka page ini

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home