Dec 24, 2010

kenapa aku pun nak ade belog?

assalamualaikum kepada diriku sendiri.(sedar diri takde sape bace post petame ni)

berbalik kepada tajuk di atas,ingin aku nyatakan sbb musabab aku pn nk buat belog ni:-

1. bile orang tanya "ui,buat ape tu?",tehingin nk jawab "tengah update blog".

2. boring dengan facebook.

3. bile baca blog orang sama ada yang kenal atau tak kenal,tibe tibe rasa macam,eh nak buat blog jugak la.cam best jek.ah kau dari dulu kate nak buat blog tapi malas.

4. nanti bile da ada anak nanti bole la anak aku baca blog aku.pastu nanti anak cakap kat kawan kawan dia,mak aku ada blog, baca lah.ah kau ni berangan lebih.tah rajin tah tidak nak hapdet belog ni.

5. sekarang tengah bosan sangat ni sampai termenung depan laptop tak tau nak buat apa

0 Comments:

Post a Comment

sila menconteng arang ke muka page ini

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home