Jan 20, 2011

double meaning part 3

aweks: Lawa ke budak pompuan tu?
dalam hati: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?

aweks: You dah makan ke belum?
dalam hati: Jom pi makan. Lapar ni!

aweks: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
dalam hati: Belikanlah untuk I.

aweks: Rasa macam nak pening la.
dalam hati: Tolong picit kepala.

aweks: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
dalam hati: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.

aweks: Kita lebih sesuai berkawan saja.
dalam hati: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?

aweks: I suka berkawan dengan you. You baik, memahami bla bla bla...
dalam hati: Hish... I rasa macam minat sesangat kat you la... Rasa macam nak jadi awek you je.

aweks: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
dalam hati: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

aweks: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
dalam hati: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.

aweks: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil.
dalam hati: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.

credit

0 Comments:

Post a Comment

sila menconteng arang ke muka page ini

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home