Feb 9, 2011

Kawan lelaki vs. Teman lelaki

Kawan lelaki dengan teman lelaki mane lagi best? Apa beza nye? Banyak bezanya.

First thing first, I ada seorang kawan lelaki yang agak rapat jugak la. Nama dia acad (memang nama sebenar).
Best kawan dengan dia ni, bole saling kutuk mengutuk, tolong menolong, sms mesms dalam kelas bila lecture boring, belanja membelanja *eh,ni takde la saling sangat. Selalu kalau dia bayar dulu untuk apa apa, pasti akan dibayar balik walaupun kadang kadang i buat buat lupa. Acad, halalkan makan minum aku ye.

Second thing second, *eh, ada ke second thing second? Ah, layan je la. I pernah ade teman lelaki. Ehem, PERNAH ye, sekarang takde. Name dia Ehem (bukan nama sebenar, kang letak nama betul kang takut kena saman lak). So kira I bole la nak bagi pandangan pasal kawan lelaki vs. teman lelaki ni. Takde la orang cakap, "ek eleh minah ni, takde boipren nak sebok sebok cite pasal boipren".

So, let's straight to ampang point the point. Mana lagi best? Kawan lelaki ke teman lelaki? Actually dua dua ada kelebihan.

Kalau dengan kawan lelaki, kita boleh berkelakuan sumbang natural bila depan dia. Takde nak control control ayu. Bole kutuk kutuk dia sesuka hati. Kalau salah seorang buat salah, boleh maki maki dengan senang hati. Dan boleh mintak kawan lelaki tu print kan assignment dengan percuma. Jom contoh contoh:

Lepas makan, "Brrrrrppppppppp..." adah sendawa dengan selamba depan acad. Acad berkata, "Tak senonoh kau".

Acad: Kak, bagi hotdog black pepper satu, hotdog cheese satu. Yang black pepper tu taknak sayur ek.
Adah: kau ni, cuba la makan sayur, macam gay. *sila rujuk entri ni.

Adah: Bongok la kau ni cad, kate pukul 10 tapi pukul 12 baru kau sampai. Sepak kang.
Acad: ...........*muke tak bersalah

Adah: Cad, Assignment Encik Megat tu, ko tolong print kan aku nye ek. 3 keping jek.
Acad: Tengok la nanti.
Adah: Ala, jangan la tengok tengok. Ko nampak macho la arini. Tak nampak gay da.huhu.

See2. Best kan ada kawan baik lelaki ni. Ada teman lelaki pun best. Tapi kalau depan teman lelaki, mesti la nak cotrol control sikit kan. Mungkin ada gegerl yang baca ni cakap "eh, aku depan bf aku pun natural hape". Yes yes, that's true. Tapi sedikit sebanyak mesti ada jugak control. Sikit la,mesti ada kan. Sikit jek. Ade la. Ade la. Kalau salah sorang buat salah ke, mesti mintak dipujuk kan. Olololo, manjenye.. Kalau mintak tolong pape, pasti akan ditunaikan tanpa 'tengok tengok'. Akan rasa disayangi. Teehee.

Adah: Awak, dah 2 minit saya tunggu ni, nape tak sampai lagi? *i takde la teruk sangat ok sampai 2 minit lambat pun nak marah.
Ehem: On the way da ni.
Adah: Malas la nak keluar camni.
Ehem: Ala, jangan la camtu awak, nanti saya belanje lolipop ok?
Adah: Ok, camtu baru la saya sayang.*gedik rupenye aku ni.

Adah: Awak, tolong buatkan assignment saya. *contoh ok, contoh. 
Ehem: Ok, bile due date? *ada jugak ok lelaki camni, sampai dipergunakan
Adah: Esok, terima kasih awak, saaaaaayang awak. 

Adah: Awak, saya tak sihat la.
Ehem: Kenapa? Demam ke? Da makan ubat? Meh saya bawak pergi klinik.

Oh sweetnye...
So kesimpulannya di sini, antara kawan lelaki dengan teman lelaki, dua dua ada kelebihannya.
I takde teman lelaki sekarang. Sebab cam da serik jek dengan ex dulu. Nak tau kenapa? Sebab ni.

Adah: Awak, saya  nak keluar ni dengan roomate.
Ehem: Nak gi mane? Saya nak ikut la.
Adah: Awak nak ikut? Semua perempuan la,takkan nak ikut.
Ehem: Nak ikut jugak.

Ehem: Awak, saya nampak awak kt pasar malam tadi, nape tak cakap nak pegi? Bole kite pegi sesame.\
Adah: Tadi lepas kelas saya terus pegi jek.
Ehem: Lain kali cakap la, bole pegi sekali.

Adah: Awak, saya kat library ni. Ada discussion.
Ehem: Dengan siapa? Lelaki ke perempuan? Jap lagi saya sampai.
Adah: Eh, tak payah la datang. Saya ada discussion dengan classmate ni.
Ehem: Kenapa tak bole datang pulak, awak dengan lelaki ek.
Adah: Adoyai.

Tu la sebab nye. huhu.

Sekarang ni si acad tu je la sorang kawan lelaki yang rapat dengan i. Best kawan dengan dia ni sebab dia gay. Haha. Takde la. Dia da ada awek pun. Nak tengok acad?

saje letak gambar ni,bukan hensem pun die nak letak muka penuh. gay sangat kan kan. tak la. bawah ni awek die. 



ni awek die. ira namenye. comel tau die ni.

Tak pecaye? Betol la, mereka ni pasangan bahagia. Nak tengok gambar dorang bersama? Sila scroll ke bawah.
....
....
.... 
 ....
....
....
....
....
....
....
....
 ....
....
....
....
....
....
....
....
 ....
....
....
....
....
....
....
....
 ....
....
....
....
....
....
....
....
 ....
....
....
....
....
....
....
....
 ....
....
....
....
....
....
....
....
 ....
....
....
....
....
....
....
....
 ....
....
....
....
....
....
....
....
 ....
....
....
....
....
....
....
.... 


tadaaa..sweet kan. Haip. tak kawen lagi tu jangan dekat2 sangat..Jauh sikit.




Haa..good boy.nanti da kawen baru bole dekat2 ok

Silekan baca entri Kawan baik vs. kawan biasa2 pulak.

p/s: Kepada acad, jangan marah aku buat entri pasal kau. Saje nak menghargai seorang kawan. *ish, geli geli.

next, ready ye kawan2 perempuan i semua. yeeehaaaaaaaaaaa...







8 Comments:

At Feb 9, 2011, 2:47:00 AM , Blogger ahfat said...

hahaha. bungok ko.

sokong !

 
At Feb 9, 2011, 3:10:00 AM , Blogger beloglala~ said...

nak nak :) hahaha kte kwn pompuan :)

 
At Feb 9, 2011, 4:06:00 AM , Blogger mq said...

lawak lah entry ni. kalau aku, bf aku lah kawan bek aku :D

 
At Feb 9, 2011, 5:02:00 AM , Anonymous misZ Devil said...

Adah aku sokong~~
tp kalu aku lantak la depan sape2 pon aku malas nk control2~~
merimaskan~~hehe~~
kawan ngan gay lgbagus dr kawan ngan org bergelar lelaki~~ahaa~~=p

 
At Feb 9, 2011, 11:45:00 AM , Blogger bunga said...

haaa..betul2..tapi bunga suka ada kawan laki..heee..

 
At Feb 10, 2011, 4:15:00 PM , Blogger YOUsoF said...

Acad + Zahirah = couple bahagia paling lame bertahan antara kitorang. ;)

selalu doa diorang berjaye sampai ke jinjang pelamin.. amin...

 
At Feb 11, 2011, 1:24:00 AM , Anonymous Anonymous said...

@YOUsoF aminnnn

 
At May 26, 2013, 7:27:00 PM , Blogger arshad muhamad said...

Adah, picture nye lost ke? huhu
gelak sensorang aku baca mende nih

 

Post a Comment

sila menconteng arang ke muka page ini

Subscribe to Post Comments [Atom]

Links to this post:

Create a Link

<< Home